Start van onze wereldreis - Reisverslag uit Tulum, Mexico van Nol en Catelijne - WaarBenJij.nu Start van onze wereldreis - Reisverslag uit Tulum, Mexico van Nol en Catelijne - WaarBenJij.nu

Start van onze wereldreis

Blijf op de hoogte en volg Nol en Catelijne

06 November 2013 | Mexico, Tulum

Lieve allemaal,

Onze reis is begonnen...
Na herfst in Nederland stuitten we in Cancun op een mega tropische bui die niet meer leek te stoppen. Om te schuilen werden we bij mensen binnengeroepen waar we ook meteen te eten kregen en hun levensverhaal (waar overigens geen touw aan vast te knopen was ;-)) te horen kregen. Leuk!

We wilden naar wat tropische eilandjes maar met deze regen, kozen we toch voor de bus naar Tulum. Gezellig stadje! We zijn o.a. een dag naar de Mayatempels van Tulum i.c.m. het strand geweest (op de fiets). Een prachtige blauw-groene zee en heel mooie tempels!

Hierna wilden we naar het zuiden, maar stakende leraren blokkeren de weg :-). We hebben nu besloten zo met de bus naar het westen, naar Valladolid, te gaan.

Liefs, Nol en Catelijne

• 06 November 2013 - 19:54

Pauline:

Hey Cat en Nol,

Ik had al begrepen van Tinus dat het weer toch ietsje tegenviel haha!
    Hier is het nog steeds niet veel soeps..
    Fijn dat je je eerste bericht, zoals beloofd, lekker kort hebt gehouden, maar ben uiteraard benieuwd naa rje verhalen.

En uiteraard de foto mét hangmat.

Liefs,
    Pauline

• 06 November 2013 - 20:00

Rudi Staas:

Hopelijk is het nu droog want hier is het ook heel slecht weer.
    Wij vinden het leuk om jullie verhalen te volgen en de foto's te zien.
    Veel plezier

• 06 November 2013 - 21:13

Louis En Jeannine:

Hoi Catelijne en Nol,

Leuk om jullie eerste bericht te lezen. De foto's zien er in ieder geval zonnig uit

groetjes

• 06 November 2013 - 22:11

Eefje:

Joepie, een verhaaltje!!! Genieten!
    Xxxxxxxxx

• 06 November 2013 - 22:15

Eefje:

En geen honden tegengekomen op de fiets??

• 06 November 2013 - 22:38

Frans:

Klinkt allemaal heel vervelend ;-). Ook hier behoorlijke regenbuien en storm, we zijn dus solidair met jullie.
    Veel plezier en blijf genieten!

• 06 November 2013 - 23:00

Marjan:

Hoi luitjes,
    Aan de foto's te zien vervelen jullie je niet.hier is het baggerweer. wAarschijnlijk heeft ANiek een huisje maar dat weten we volgende week zeker,geniet van jullie trip en we keep in touch
    Veel liefs ben en marjan

• 07 November 2013 - 23:03

Panos & Thea:

Geweldig leuk om jullie te volgen, veel plezier toegewenst ,geniet van jullie reis. and take care......))

liefs, Knuffel Panos en Thea