Rio Dulce - Reisverslag uit Río Dulce, Guatemala van Nol en Catelijne - WaarBenJij.nu Rio Dulce - Reisverslag uit Río Dulce, Guatemala van Nol en Catelijne - WaarBenJij.nu

Rio Dulce

Blijf op de hoogte en volg Nol en Catelijne

29 November 2013 | Guatemala, Río Dulce

Lieve allemaal,

Dinsdag zijn we 's middags in Rio Dulce aangekomen. Behoorlijk warm hier, dus lekker een koud biertje aan de rivier gedronken.

Woensdag was het weer helaas wat minder (bewolkt en een stuk koeler), maar we hadden ons bootttochtje al geboekt. Onderweg kwamen we langs een kasteel (van de Spanjaarden om de piraten te weren), een eiland met allerlei soorten vogels en leguanen, hot springs, mangrovebossen met kleine, op palen gebouwde, vissersdorpjes en thermale baden (een afgezet stukje rivier, waar warm (naar Sulfiet ruikend) water in stroomt uit de bergen. Lekker!). Ons eindpunt was Livingston, aan de kust. Daar hadden we 2,5 uur om lekker rond te kijken en te lunchen, voordat we teruggingen naar Rio Dulce.

Vandaag (donderdag) weer verder gereisd naar Antiqua.

Liefs,
Nol en Catelijne

• 01 December 2013 - 01:55

Erica:

wat 'n prachtige plaatjes en wat een bijzondere reis, leuk om zo op de hoogte te blijven. Liefs en geniet ze, erica